• Όμορφες Τοποθεσίες

    Ερευνήστε, βρείτε, ταξιδέψτε σε μέρη ξεχωριστά. Παντού γύρω μας υπάρχουν μέρη με ομορφιές που σας περιμένουν να τις αποκαλύψετε. Μπορεί να είναι χιλιόμετρα μακρυά ή τρία τετράγωνα παρακάτω.

  • Άνθρωποι

    Ανακαλύψτε την ομορφιά που μπορεί να βρίσκεται σε ένα δάκρυ, σε μια κραυγή, σε ένα χαμόγελο. Παρτέ πινέλο και τα την RGB παλέτα σας και ζωγραφίστε πορτραίτα γεμάτα συναίσθημα...

  • Φύση

    Πετάει πετάει ο γαϊδαρος; Μπορεί ο γαΐδαρος να μην πετάει αλλά πετούν τα πουλιά και διάφορα έντομα. Η μαγεία της φύσης προσφέρει εξαιρετικά κάδρα για έναν φωτογράφο είτε πηγάζει από το πέταγμα ενός πουλιού, είτε από την απορημένη μουσούδα του αγαπημένου μας γαϊδαράκου.

  • Στούντιο

    Πολλές φορές τα τεχνικά μέσα και η ηρεμία του studio μας προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Εργαστείτε μέσα σε αυτό και εκμεταλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνει για να πετύχετε το τέλειο αποτέλεσμα.

  • Φως

    Αν δεν υπήρχε το φώς δεν θα υπήρχε φωτογραφία, δε θα υπήρχαν άνθρωποι, δε θα υπήρχε η γη. Τα όμορφα κόλπα του, μπορούν να σας κάνουν να ασχολείστε ώρες με αυτό αλλά ακόμα και να καταστρέψουν μία φωτογραφία σας. Το φως είναι ο σύμμαχός σας, στηριχτείτε πάνω του αλλά προσέξτε τις κινήσεις του.

Το να επιλέξετε την καλύτερη γωνία, κατά τη λήψη φωτογραφιών τροφίμων, έχει να κάνει με το αν παρατηρείτε σωστά και με μια εσωτερική αίσθηση. Φυσικά έχει να κάνει και με το πόσο σας αρέσει το καλό φαΐ…  Πριν συνθέσετε την εικόνα σας, δοκιμάστε να κάνετε έναν οπτικό διαλογισμό, κινηθείτε ήρεμα γύρω από το θέμα σας και παρατηρήστε το. Απλά να ξέρετε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνεται για πολύ ώρα καθώς καλό είναι να φωτογραφήσουμε τα φαγητά όσο είναι ακόμα φρέσκα. Αν μπούμε σε μια πολύωρη παρατήρηση δε θα είναι πια φρέσκα.

Η φωτογράφηση τροφίμων είναι όμοια με φωτογράφηση πορτρέτων κατά μια έννοια αφού κάθε άτομο έχει την καλύτερη πλευρά του, την πιο φωτογενή. Λαμβάνοντας υπόψη την ποικιλία των τροφίμων, διαφορετικών στο μαγείρεμα και το στυλ παρουσίασης, τα τελικά αποτελέσματα είναι ατελείωτα. Αυτή η ποικιλία μοναδικών δημιουργιών δίνει μια ευκαιρία για άπειρες επιλογές στην γωνία της κάμερας.

Εδώ παρουσιάζονται δέκα διαφορετικές γωνίες λήψης για να πάρετε όμορφες εικόνες από τα τρόφιμα.

Γωνία 1: Κατευθείαν στο θέμα





Η κάμερα είναι πλήρως επικεντρωμένη στο θέμα. Αυτό δημιούργησε μια πολύ καθαρή και μοντέρνα εμφάνιση και αίσθηση. Συμβουλή: Κρατήστε τα υπόλοιπα μέρη της σύνθεσης στο ελάχιστο.

Γωνία 2. Από Πάνω

 




Η κάμερα είναι τοποθετημένη ακριβώς πάνω από το θέμα και απόλυτα επικεντρωμένη σε αυτό. Η γωνία αυτή δίνει μια πολύ γραφική εικόνα.

Γωνία 3. Σαν να αιωρείται:

 

Για αυτό το πλάνο, το φαγητό καλό θα ήταν να τοποθετηθεί απευθείας πάνω σε μια λευκή επιφάνεια plexiglass, με ένα soft box τοποθετημένο κάτω από το plexi. Αυτό θα δημιούργησε μια εικόνα χωρίς σκιές. Όταν δεν έχετε ένα σημείο αναφοράς (χωρίς γραμμή ορίζοντα, χωρίς πιάτο, χωρίς αίσθηση του περιβάλλοντος), μπορείτε να φωτογραφίσετε από τις πιο ασυνήθιστες γωνίες και να ξεφύγετε με αυτό.

Γωνία 4. Υπό γωνία κοντά:
 




Κάμερα έχει κλίση δεξιά, έτσι ώστε το θέμα κλίνει προς τα αριστερά δείχνοντας να ακολουθεί ανάποδα την φορά του ρολογιού. Έτσι το πιάτο σας καλωσορίζει παρακινώντας τον θεατή για να βουτήξει στην εικόνα.

Γωνία 5. Υπο γωνία μακρυά:

 


Κάμερα έχει κλίση αριστερά, έτσι ώστε το θέμα γέρνει προς τα δεξιά, τραβώντας το μακριά από εσάς, έτσι ασκείτε στον θεατή την επιθυμία να ακολουθήσει το πιάτο.

Γωνία 6. Πολύ κοντινά πλάνα


Μη φοβάστε να πάρετε πολύ κοντινές λήψεις από το θέμα σας. Όταν φωτογραφίζετε κοντινά πλάνα, το σημείο αναφοράς χάνει τη σημασία του, έτσι οποιαδήποτε γωνία της κάμερας θα παράγει μια λαχταριστή εικόνα αρκεί επικεντρωθείτε στα σωστά σημεία, αλλιώς μπορεί η προσπάθεια να καταλήξει σε ναυάγιο.

Γωνία 7. Από πάνω και με προοπτική:

 


Η κάμερα είναι τοποθετημένη πάνω από το μπροστινό μέρος του θέματος, στη συνέχεια, η κάμερα πέρνει κλίση μέχρι το αντικείμενο να γεμίσει το καρέ. Η φωτογραφία θα έχει μια δυναμική σύνθεση που θα παροτρύνει το μάτι για να σαρώσει την εικόνα από  εμπρός προς τα πίσω.

Γωνία 8. Διαγώνια:

 

Γυρίστε τη φωτογραφική μηχανή σας, ώστε το θέμα να ξεκινά σε μια γωνία και καταλήγει στην απέναντι γωνία, χωρίζοντας το χώρο διαγωνίως.

Γωνία 9. Σημασία στις ευθείες

 

Όταν κοιτάζετε μέσα από το σκόπευτρο ευθυγραμμίστε την άκρη του πλαισίου για κάθε γραμμή που βλέπετε στο θέμα σας. Σε αυτήν την περίπτωση έχουν ευθυγραμμιστεί δυο παράλληλες γραμμές (αριστερά και δεξιά άκρα του κομματιού). Αυτό δημιούργησε μια πομπώδη και ασυνήθιστη σύνθεση, που βάζει στο κέντρο του ενδιαφέροντος αυτό το συνηθισμένο κομμάτι cheesecake.

Γωνία 10. Μικρή κλίση:

 

Η κάμερα  γέρνει ελαφρώς προς τα αριστερά. Γιατί; Επειδή ο ανθρώπινος εγκέφαλος θέλει να σαρώνει τα πράγματα τμηματικά. Εάν η φωτογραφική μηχανή είναι ίσια, τότε αν υπάρχει μια ευθεία γραμμή στη μέση θα διαχωρίζει τη σύνθεση σε δύο τμήματα αναγκάζοντας το μάτι να φύγει μακριά από το κέντρο. Αλλά σε κάποιες περιπτώσεις, το μάτι πρέπει να διατρέχει ελεύθερα το σύνολο της εικόνας και να κάνει μια στάση στο σημείο της εστίασης.



Προσπαθήστε να ξεχάσετε τον κανόνα των τρίτων και ότι μάθατε, απλώς γυρίστε γύρο από το θέμα σας και παρατηρήστε το και όταν είστε σίγουροι, πάρετε την κάμερα και ξεκινήστε. Κρατήστε το μυαλό σας καθαρό, χωρίς σκέψεις. Φυσικά αφήστε την δοκιμή για το τέλος… μπορεί να καταστρέψει το πλάνο σας.


1 σχόλια to "Φωτογράφιση τροφίμων, η καλύτερη γωνία"

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Buy t-shirts

Social Networks

Twitter Flickr Facebook

Like dusty film

[To]PICs