• Όμορφες Τοποθεσίες

    Ερευνήστε, βρείτε, ταξιδέψτε σε μέρη ξεχωριστά. Παντού γύρω μας υπάρχουν μέρη με ομορφιές που σας περιμένουν να τις αποκαλύψετε. Μπορεί να είναι χιλιόμετρα μακρυά ή τρία τετράγωνα παρακάτω.

  • Άνθρωποι

    Ανακαλύψτε την ομορφιά που μπορεί να βρίσκεται σε ένα δάκρυ, σε μια κραυγή, σε ένα χαμόγελο. Παρτέ πινέλο και τα την RGB παλέτα σας και ζωγραφίστε πορτραίτα γεμάτα συναίσθημα...

  • Φύση

    Πετάει πετάει ο γαϊδαρος; Μπορεί ο γαΐδαρος να μην πετάει αλλά πετούν τα πουλιά και διάφορα έντομα. Η μαγεία της φύσης προσφέρει εξαιρετικά κάδρα για έναν φωτογράφο είτε πηγάζει από το πέταγμα ενός πουλιού, είτε από την απορημένη μουσούδα του αγαπημένου μας γαϊδαράκου.

  • Στούντιο

    Πολλές φορές τα τεχνικά μέσα και η ηρεμία του studio μας προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Εργαστείτε μέσα σε αυτό και εκμεταλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνει για να πετύχετε το τέλειο αποτέλεσμα.

  • Φως

    Αν δεν υπήρχε το φώς δεν θα υπήρχε φωτογραφία, δε θα υπήρχαν άνθρωποι, δε θα υπήρχε η γη. Τα όμορφα κόλπα του, μπορούν να σας κάνουν να ασχολείστε ώρες με αυτό αλλά ακόμα και να καταστρέψουν μία φωτογραφία σας. Το φως είναι ο σύμμαχός σας, στηριχτείτε πάνω του αλλά προσέξτε τις κινήσεις του.

Το να γνωρίζετε  πώς να χειρίζεστε τη λήψη και να ασχολείστε με το φως αυτό είναι που σας κάνει φωτογράφο. Ακόμη και οι καλύτεροι φωτογράφοι μπορούν συχνά να αντιμετωπίσουν προβλήματα με το φωτισμό. Μερικές φορές ο φωτισμός μπορεί να γίνει ο χειρότερος εφιάλτης. Εδώ είναι τρεις από τις χειρότερες συνθήκες φωτισμού και πώς να φωτογραφίσετε σε αυτές.



Εξαιρετικά λαμπερός μεσημεριανός ήλιος





Μπορεί πραγματικά να είναι μία από τις πιο δύσκολες συνθήκες φωτισμού για να φωτογραφήσετε και πολλοί θα σας χαρακτήριζαν άμυαλους αν βγαίνατε να φωτογραφίσετε το μεσημέρι. Για πορτρέτα, και ομαδικές φωτογραφίες, επιβάλετε  να χρησιμοποιείτε πάντα flash για να βοηθήσει στην λήψη το φωτισμό του προσώπου από τις σκιές προκαλούνται από τον ήλιο. Εναλλακτικά, προσπαθήστε να δουλέψετε στη σκιά ενός δέντρου, κτηρίου ή άλλης κατασκευής για να βοηθήσει στη μείωση των σκληρών σκιών. Ένα μεγάλος ανακλαστήρας είναι επίσης μια επιλογή να βοηθήσει στην κάλυψη των σκιών. Όταν φωτογραφίζετε τη φύση, άγρια ζωή και τοπία, χρησιμοποιήστε ένα πολωτικό φίλτρο για να βοηθήσει να κορεστεί ο φωτεινός ουρανός και αντισταθμίστε την έκθεση στη φωτογραφική μηχανή σας περίπου στο  -1 / 3 με -2/3 για να βοηθήσει και με το άμεσο φως από τον ουρανό και με την ανακλώμενη ακτινοβολία από το έδαφος. Εάν όλα τα άλλα αποτυγχάνουν με ξεχνάτε τον κανόνα sunny f/16 που είδαμε σε προηγούμενο άρθρο και θα πάρετε κάτι καλύτερο.



Οικογενειακές στιγμές σε εσωτερικό χώρο βράδυ





Φωτογραφίες στο εσωτερικό, το βράδυ, στο οικογενειακό δείπνο, ένα πάρτι γενεθλίων ή άλλο γεγονός που συμβαίνει μέσα μπορεί να είναι μια από τις πιο δύσκολες συνθήκες φωτισμού.



Ας υποθέσουμε ο ήλιος έχει πέσει το βράδυ, ώστε το φως είναι μια ανάμιξη με βάση τις διάφορες λάμπες που χρησιμοποιούνται μέσα στο σπίτι σας. Χρησιμοποιώντας ένα flash θα λειτουργήσει μόνο αν μόνο μη ανακλαστικά αντικείμενα είναι στο πλάνο, όπως γυάλινες πόρτες ή στην περίπτωση της φωτογραφίας πάνω, κορνίζες. Εάν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα flash, στόχος είναι το ανώτατο όριο και / ή να χρησιμοποιήσετε ένα τροποποιητή φωτός όπως το Sto-Fen Omnibounce για να συμβάλει στη διάδοση του φωτός, αλλά να γνωρίζετε ότι είναι καλό για συγκεκριμένες αποστάσεις, και η ένταση του φωτός μειώνεται κατά περίπου  1 στοπ όταν χρησιμοποιούμε έναν διαχύτη.



Η παραπάνω φωτογραφία ελήφθη χρησιμοποιώντας ένα πολύ υψηλό ISO, 1000 σε αυτήν την περίπτωση, και μια προσαρμοσμένη ισορροπία λευκού. Η προσαρμοσμένη ισορροπία σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι καλύτερο και είναι πολύ χρήσιμο όπλο. Νεότερες DSLRs είναι σε θέση να έχουν υψηλό ISO με πολύ λίγο ψηφιακό θόρυβο, έτσι δεν χρειάζεστε αμέσως το flash, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε το υπάρχον φως.



Κινούμενο νερό





Η κίνηση του νερού είναι σύνηθες θέμα, όπως και τα ηλιοβασιλέματα αλλά μπορεί να είναι πραγματικός πονοκέφαλος να φωτογραφίσετε σωστά. Η ιδέα είναι απλή για να κατανοηθεί, η εκτέλεση είναι συνήθως που μας δυσκολεύει.



Ένα τρίποδο είναι απαραίτητο και ο ευκολότερος τρόπος για να το κάνετε. Πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε την προτεραιότητα κλείστρου, όπου μπορείτε να επιλέξετε την ταχύτητα του κλείστρου και η μηχανή επιλέγει το σωστό διάφραγμα. Το πρόβλημα είναι, σε φωτεινές ημέρες με τον να αντανακλά στο νερό, όπως και στην ανωτέρω λήψη, το φακός σας δεν μπορεί να κλείσει πάντα αρκετά για να επιτρέψει μια σωστή διάμετρο στο κλείστρο.



Για να το αντισταθμίσετε, ένα ουδέτερης πυκνότητας φίλτρο, ή ND φίλτρο είναι απαραίτητα. Σκεφτείτε αυτά τα φίλτρα σαν τα γυαλιά ηλίου για την κάμερα σας, που μειώνουν την ποσότητα του φωτός που επιτρέπεται να περάσει μέσα από αυτά. Η λήψη παραπάνω έγινε με ένα ND4 φίλτρο, αλλά υπάρχουν διάφορα και μπορεί να μπει το ένα στο άλλο για να μειώσετε το φως σε πραγματικά φωτεινές ημέρες. Και πάλι, πρέπει να αντισταθμίσετε την έκθεση για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα.



Μην ξεχνάτε πως το διασκεδαστικό στη φωτογραφία είναι οι προκλήσεις και πώς να τις ξεπεράσουμε. Αυτά είναι μόνο τρεις δύσκολες συνθήκες φωτισμού, αλλά αυτά που είπαμε μπορεί να εφαρμοστούν σε πολλές άλλες περιπτώσεις!


0 σχόλια to "Τρεις δύσκολες καταστάσεις φωτογράφησης"

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Buy t-shirts

Social Networks

Twitter Flickr Facebook

Like dusty film

[To]PICs