• Όμορφες Τοποθεσίες

    Ερευνήστε, βρείτε, ταξιδέψτε σε μέρη ξεχωριστά. Παντού γύρω μας υπάρχουν μέρη με ομορφιές που σας περιμένουν να τις αποκαλύψετε. Μπορεί να είναι χιλιόμετρα μακρυά ή τρία τετράγωνα παρακάτω.

  • Άνθρωποι

    Ανακαλύψτε την ομορφιά που μπορεί να βρίσκεται σε ένα δάκρυ, σε μια κραυγή, σε ένα χαμόγελο. Παρτέ πινέλο και τα την RGB παλέτα σας και ζωγραφίστε πορτραίτα γεμάτα συναίσθημα...

  • Φύση

    Πετάει πετάει ο γαϊδαρος; Μπορεί ο γαΐδαρος να μην πετάει αλλά πετούν τα πουλιά και διάφορα έντομα. Η μαγεία της φύσης προσφέρει εξαιρετικά κάδρα για έναν φωτογράφο είτε πηγάζει από το πέταγμα ενός πουλιού, είτε από την απορημένη μουσούδα του αγαπημένου μας γαϊδαράκου.

  • Στούντιο

    Πολλές φορές τα τεχνικά μέσα και η ηρεμία του studio μας προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Εργαστείτε μέσα σε αυτό και εκμεταλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνει για να πετύχετε το τέλειο αποτέλεσμα.

  • Φως

    Αν δεν υπήρχε το φώς δεν θα υπήρχε φωτογραφία, δε θα υπήρχαν άνθρωποι, δε θα υπήρχε η γη. Τα όμορφα κόλπα του, μπορούν να σας κάνουν να ασχολείστε ώρες με αυτό αλλά ακόμα και να καταστρέψουν μία φωτογραφία σας. Το φως είναι ο σύμμαχός σας, στηριχτείτε πάνω του αλλά προσέξτε τις κινήσεις του.

Η ευχή μας για τη νέα χρονιά είναι να γίνουμε πιο δημιουργικοί. Το  πιο δύσκολο πράγμα για τον άνθρωπο είναι να κρίνει τη δημιουργική εργασία του, αντικειμενικά. Να είστε ειλικρινείς, μπορείτε να πείτε πότε σε μια εικόνα σας φαίνεται να λείπει κάτι; Ακόμα καλύτερα ξέρετε τι είναι αυτό που λείπει; Μπορείτε να βελτιώσετε τις φωτογραφίες σας μόνο εάν έχετε ορίσει ένα στάνταρ και συγκρίνετε τον εαυτό σας με αυτό.


Όταν το Time-Life επιλεγεί 250 φωτογραφίες για τον τόμο Great Photographers επιλέγουν εξήντα οκτώ φωτογράφους από τις χιλιάδες. Οι συντάκτες χαρακτηρίζουν τους «Μεγάλους» φωτογράφους  στηριζόμενοι σε τρεις βασικούς παράγοντες.

Ο πρώτος παράγοντας είναι η πρόθεση. Τι είχε ο φωτογράφος κατά νου όταν πήρε τη φωτογραφία, και αν το πέτυχε. Για παράδειγμα, ο φωτογράφος προδιαθέτει με επιτυχία τον θεατή να αισθανθεί συμπάθεια κατά τη λήψη φωτογραφιών των επιζώντων μιας μείζονος φυσικής καταστροφής;


Ο δεύτερος παράγοντας είναι η τεχνική ικανότητα. Ο φωτογράφος δείχνει πλήρη κατανόηση της σύνθεσης, το φως, την έκθεση, και το ύφος;

Ο τελευταίος παράγοντας είναι η συνοχή. Μήπως ο φωτογράφος έχει μόνο ένα ή δύο καλά πλάνα, ή μήπως παράγει όμορφα πλάνα ξανά και ξανά; Μια μεγάλη φωτογραφία. . . ή ακόμη και αρκετές. . . δεν κάνουν ένα μεγάλο φωτογράφο.

Η πρόθεση, η επιδεξιότητα, και η συνέπεια είναι τρεις παράγοντες που θα καθορίσουν την ικανότητά σου ως φωτογράφου. Μελετήστε μεγάλους φωτογράφους όπως ο Ansel Adams, ο Edward Weston, Imogene Cunningham, και Diana Arbus, και θα δείτε αυτούς τους τρεις παράγοντες ξανά και ξανά. Αλλά το ερώτημα παραμένει, πώς περνάτε από εκεί που είστε τώρα σε αυτό το επίπεδο;

Έχετε ακούσει ποτέ τη φράση, «να είστε κριτές του εαυτού σας;" Ακούγοντας αυτή την έκφραση οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την τάση να σκέφτονται αρνητικά, αλλά στην πραγματικότητα τίποτα δεν είναι πιο αληθινό από αυτό. Για να μαθαίνετε και να αναπτύσσεστε στη φωτογραφία, θα πρέπει να είστε σε θέση ώστε να παραδεχτείτε ότι κάνετε και είναι λάθος στις φωτογραφίες σας.

Για το σκοπό αυτό εδώ είναι μια λίστα ελέγχου δυνατοτήτων και αδυναμιών για να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε κατά την κριτική δικών σας φωτογραφιών. Δεν είναι περίπλοκο, απλά κοιτάξτε τη φωτογραφία σας, αν είναι καλή ή άσχημη. Δεν υπάρχει μέσο γκρι, η εικόνα σας είτε είναι πετυχημένη είτε όχι. Μόλις ξέρετε τις αδυναμίες σας μπορείτε να εργαστείτε για να βελτιωθείτε σε αυτούς τους τομείς.

1. Πρόθεση - Μπορεί κάθε θεατής που βλέπει αυτή τη φωτογραφία να ξέρει τι είχατε στο μυαλό σας.

2. Συναισθηματικό αντίκτυπο - Μπορεί αυτή η φωτογραφία να περιγραφεί σε συναισθηματικό επίπεδο; Εμπεριέχει στοιχεία όπως η ειρήνη, η ηρεμία, ο θυμός, η οργή, η χαρά, η θλίψη ή μήπως η φωτογραφία σας να κάνει μια συναισθηματική δήλωση;

3. Επίκεντρο του ενδιαφέροντος - Κατά τη σύνθεση των εικόνων σας επικεντώνετε επιτυχώς και άμεσα την προσοχή των θεατών σας σε ένα συγκεκριμένο σημείο; Μπορεί ο θεατής να γνωρίζει πού είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος;

4. Ψευδαίσθηση του βάθους - Έχετε χρησιμοποιήσει το κάδρο, την ισορροπία, και την αντίθεση και άλλες έννοιες της τέχνης ώστε να κάνετε την εικόνα σας ξεπηδήσει από τη σελίδα, ή μήπως απλά είναι τυπωμένη εκεί;

5. Αντίθεση Θέματος / Φόντου - Τραβώντας ένα πορτρέτο κάποιου με μαύρα μαλλιά σε ένα μαύρο φόντο δεν είναι καλή ιδέα. Μήπως το θέμα σας πρέπει να ξεχωρίζει;

6. Προσωπικό ύφος – Ο Ansel Adams ήταν γνωστός για την ακραία ψευδαίσθηση του βάθους και όλα τα στοιχεία σε πολύ ευκρινή εστίαση. Ο Jim Zuckerman είναι γνωστός για τα ζωντανά χρώματα και τα απλοποιημένα θεμάτα στο φυσικό περιβάλλον τους. Πώς θα περιέγραφαν οι άλλοι την μοναδική σας προσέγγιση;

7. Επιλεκτική Εστίαση – Επιλέγετε που θέλετε να κοιτάξει ο θεατής; Εάν το φόντο είναι εξίσου ευκρινές με το πρώτο πλάνο μπορεί να υπάρχει οπτική σύγχυση.

8. Σύνθεση - Να χρησιμοποιείτε με συνέπεια τον κανόνα των τρίτων, την φυσική ή αφύσικη ισορροπία, και τις γραμμές οδηγούς; Πάρτε τον έλεγχο των ματιών του θεατή και κατευθύνετε τα που να πέσουν στην εικόνα σας.

9. Έκθεση – Κάνετε πάντα ότι λέει η κάμερα κάμερα ή μήπως παίρνετε τον έλεγχο του φωτός; Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες στις σκιές σας; Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ έναν ανακλαστήρα ή αναπήδηση flash, σε αντικατάσταση του απευθείας;

10. Αφήγηση - Υπάρχει ένα αίσθημα κίνησης στο εσωτερικό της εικόνας σας, ή μήπως απλά κάθεται εκεί; Αφήνει τίποτα στη φαντασία, ή είναι απλώς μια δήλωση ακριβής; Αν η εικόνα σας δεν έχει να πει μια ιστορία, δεν υπάρχει κανένας λόγος για να της ρίξει κάποιος μια δεύτερη ματιά. Οι μεγάλες φωτογραφίες σας κάνουν να θέλετε να τις δείτε ξανά και ξανά.

Χρησιμοποιήστε αυτή τη λίστα ελέγχου πρώτον για να δείτε πού βρίσκεστε αυτή τη στιγμή και δεύτερον για να δείτε που πηγαίνετε στο μέλλον. Έχοντας ένα φωτογραφικό πρότυπο είναι σαν να έχετε έναν οδικό χάρτη. Είναι δυνατό να πάτε από εδώ ως εκεί χωρίς. . . αλλά είναι πολύ πιο εύκολο αν έχετε ένα. Αν γνωρίζετε σε ποια σημεία θα πρέπει να βελτιωθείτε, είναι το πρώτο βήμα για να γίνετε καλύτεροι φωτογράφοι.


2 σχόλια to "Γίνε καλύτερος φωτογράφος - Πρότυπα"

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Buy t-shirts

Social Networks

Twitter Flickr Facebook

Like dusty film

[To]PICs